wtorek, 29 maja 2012

Prologue.


Destiny

Siedziałam w pokoju, przełączając kanały w telewizji. Gdzie bym nie włączyła, musiałam widzieć Jego twarz. Skręcało mnie na myśl o Nim, a co dopiero na Jego widok.
„One Direction zakończyli trasę koncertową”, „Harry Styles nowym jurorem x-factor”, „Zayn Malik singlem”. 
„Mam nadzieję, że już na zawsze nim będzie”. – mruknęłam sama do siebie, wyłączyłam telewizor i rzuciłam pilot na fotel obok. Podkuliłam nogi pod brodę i zaczęłam się zastanawiać co takiego zrobiłam w życiu złego, że kiedyś w moim życiu pojawił się On. Nie piłam ( bo jeszcze nie mogłam ), a w paleniu nie było nic złego, nawet po kłótni z rodzicami, starałam się zawsze z nimi pogodzić, ale nie! Bóg musiał mnie ukarać, zesłać takiego debila, który złamał mi serce, a za każdym razem gdy chciałam o nim zapomnieć, coś zawsze mi przypominało.
- Kocie ! – usłyszałam krzyk mojej przyjaciółki, Melody, która jak mniemam biegła właśnie do naszego salonu. – Zbieraj tyłek, idziemy na przesłuchanie.
- Gdzie ? – zdziwiłam się.
- No do x-factor, dawaj ! – pociągnęła mnie za rękę.
- To dzisiaj ?! – otworzyłam usta ze zdziwienia, zupełnie o tym zapomniałam.
- No, chodź ! – ścisnęłam jej rękę i razem wybiegłyśmy z domu. To może być nasza szansa, mam nadzieję, że jej nie zmarnujemy. 

~*~


Melody

- Przedstawcie się. – powiedział Louis Walsh, gdy stanęłyśmy na scenie. Po minie Dess stwierdzam, że zaniemówiła z przerażenia, dlatego ja przejęłam pałeczkę.
- To jest Destiny, ja jestem Melody, mamy 19 lat i razem tworzymy Perfect Sound. – powiedziałam tak pewnie jak tylko umiałam. W sumie, nie musiałam się wysilać, pewność siebie do moje drugie imię.
- Ok, więc zaczynajcie. – uśmiechnął się do nas Styles, nowy członek jury. Spojrzałam na Dess, czy aby na pewno żyła, uśmiechała się więc chyba było ok. 
Kiwnęłam do niej głową, popłynęły pierwsze dźwięki, a moja przyjaciółka zaczęła piosenkę : 


[ Destiny ]

“This one is for the boys with the boomin' system 
Top down, AC with the coolin' system 
When he come up in the club, he be blazin' up 
Got stacks on deck like he savin' up”

[Melody]

“And he ill, he real, he might gotta deal 
He pop bottles and he got the right kind of bill 
He cold, he dope, he might sell coke 
He always in the air, but he never fly coach”


Podczas śpiewania, patrzałam na przyjaciółkę z której cały stres uleciał. 
Rozkręcała się coraz bardziej, wiedziałam że daje z siebie wszystko. Jeżeli nie przejdziemy dalej, to gwarantuje że do kolejnych audycji będą musieli szukać nowego składu jury. 


Destiny & Melody]

Boy you got my heartbeat runnin' away 
Beating like a drum and it's coming your way 
Can't you hear that boom do room, boom do room, bass 
He got that super bass 
Boom do room, boom do room, bass 
Yeah that's that super bass


Po skończonym występie, złapałam Dess za rękę I ukłoniłyśmy się. 
Publika biła brawo, a my szczerzyłyśmy się jak głupie do sera.
- Wow ! – powiedział Harry, patrząc na nas. – Nie wiem co jeszcze, jesteście świetne. – uśmiechnął się.
- Widzę w Was potencjał. – powiedziała Tulisa. – Tak jak Harry, nie wiem co dodać.
- Głosowanie, to tylko formalność. – odezwał się Louis. Po jego słowach ścisnęłyśmy swoje dłonie jeszcze bardziej. Trzy razy tak – oto werdykt ! Zaczęłyśmy skakać jak głupie, drzeć się, tulić się do siebie. Ogólnie, odwaliło nam. Zadowolone wyszłyśmy za kulisy, Teraz tylko pozostaję się przygotować do następnych występów i wygraną mamy w kieszeni hahaha

__________________________________________________________

Hey ! : * Witam na naszym wspólnym, już drugim blogu. : ) Pomysł jaki nas dzisiaj nawiedził, był zajebiaszczy dlatego postanowiłyśmy go spisać i oto jest prolog. Jak widzicie Harry jest jurorem w xf, jak Wam się to podoba ? Czekamy na opinie. Pozdrawiam, Roxyy. =) xx  


Mój Patatajec już wszystko napisała więc ja tylko mówie .. a właściwie krzycze błagam i nie wiem co jeszcze KOMENTUJCIE I CZYTAJCIE TEGOZ ZACNEGO BLOGA KOCHANEEE CZŁEKIII NASZE!!!!!!!! *____________________* Oraz proszę byście przesyłali go swoim znajomym a ci znajomi innym znajomym itd hueheu xD.. no to tylee o do pierwszego heuheu
Lajlaa 
JBC.. TO mój TT @Love_Peace_1D a to Roxy @simplyroxyy

4 komentarze:

  1. Podoba mi się, będę czytać! :D xx

    @MargaaStyles xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie także się podoba ;) Dodajcie opcje `Obserwujący` xD proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi sie podoba;d zapowiada sie ciekawie^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, mimo, iż to dopiero początek, ale co dalej? A następne rozdziały? Nie łam się brakiem komentarzy. Fajnie piszesz, a wygląd twojej strony jest taki przytulny, ciepły. Aż miło się czyta. Jeśli jeszcze du zaglądasz - dodaj coś. Masz dla kogo pisać! Błagam o więcej *___*

    OdpowiedzUsuń